Looking For Anything Specific?

אלמוג בוקר : לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי.

אלמוג בוקר : לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי.. ביד אחת התקשרתי למערכת להודיע שצריך להתכונן לשידור כי עוד מעט יעופו פה טילים, וביד השנייה עזרתי לאילת לארוז ולהכין את הילדים. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. בוקר הוא גם מי שדיווח לראשונה על מרד החיילות בבסיס זיקים, שהוביל לסגירת בסיס הטירונים. לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי. למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר.

איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית? שלושת ילדיהם, אמרי (תשע) והתאומים עומר ועילי (שש וחצי) נמצאים בבית. See full list on xnet.ynet.co.il היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה. אלמוג נשאר בבית ומשדר מהחזית, ואילת נודדת עם הילדים לצפון הארץ.

אלמו×' ×'וקר ×—×
אלמו×' ×'וקר ×—×"שות 13 from media.reshet.tv
בוקר (41) נולד וגדל בבאר־שבע, בנם של סוכן ביטוח ועובדת בדואר. פעם הייתי חוזר בארבע הביתה כדי להוציא את הילדים, היום אני לא יכול להתפנות לזה. התאומים היו בני חצי שנה והגדול בן שלוש. את הקריירה העיתונאית החל ככתב מוניציפלי בעיתון זמן הנגב, לאחר שהכיר את העורך דאז, אמיר בוחבוט, במכללה. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. אין הרבה כתבי שטח שמקבלים הנחיית תוכנית. בוקר הוא גם מי שדיווח לראשונה על מרד החיילות בבסיס זיקים, שהוביל לסגירת בסיס הטירונים. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב.

בוקר (41) נולד וגדל בבאר־שבע, בנם של סוכן ביטוח ועובדת בדואר.

לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי. 9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל: לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, עשה אתמול מעשה אמיץ כשסיפר על הטרדה מינית שחווה במהלך דיווח מגמר יורו 2020 בלונדון. יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. מדהים ומרגש בעיניי שהוא קם בבוקר עם תשוקה לעבודה שלו, ולכן אני מוכנה לעמוד מאחוריו במה שצריך, אם כי ברור שיש ימים שאני תולשת שערות מרוב. היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק. השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. The latest tweets from @bokeralmog אלמוג בוקר מגיב על ההטרדה שעבר בשידור חי: בתקופות של משברים ביטחוניים יש להם נוהל קבוע: בכל מקום שהגעתי אליו נשים היו אומרות לי 'בוא תגהץ לי' וגברים היו מתלוננים שסיבכתי אותם. בית ספרם נסגר בגלל מקרה של קורונה והתאומים נהנים מבריכת גיגית בחצר.

הכתב בדרום של ערוץ 10. לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. אלמוג נשאר בבית ומשדר מהחזית, ואילת נודדת עם הילדים לצפון הארץ. כתב אזורי (בדרום) קישורים חיצוניים; הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים.

אלמו×' ×'וקר ×—×
אלמו×' ×'וקר ×—×"שות 13 from media.reshet.tv
השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. בתקופות של משברים ביטחוניים יש להם נוהל קבוע: בכל מקום שהגעתי אליו נשים היו אומרות לי 'בוא תגהץ לי' וגברים היו מתלוננים שסיבכתי אותם. 9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל: More images for אלמוג בוקר »

החל את דרכו בעולם התקשורת ככתב אזורי בעיתון זמן הנגב מרשת מקומוני מעריב.

הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. אחרי שירות צבאי בשריון למד תקשורת במכללה האקדמית ספיר, ולפרנסתו עבד כמנהל משמרת בפלאפון. אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. The latest tweets from @bokeralmog החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. חודש וחצי לא הייתי בבית. See full list on xnet.ynet.co.il אבל אף אחד לא יודע למי הצבעתי בבחירות, הוא מדגיש, גם לא הילדים שלי. רציתי להיות כתב פוליטי או צבאי, אבל מה לעשות שיש אנשים טובים בערוץ, ספי עובדיה ואור הלר מעולים, והם לא הולכים לשום מקום. הכתב בדרום של ערוץ 10. עד הקורונה היו פה שנתיים מאוד קשות בעוטף, כל שבועיים־שלושה הייתה הסלמה, ודרך ההתמודדות שלנו היא לא להיות כאן. אלמוג בוקר מדבר מהבטן ומדבר מהלב, עכשו בחדשות 13ישראל חייבת להמשיך את התקיפות למען תושבי העוטף.

See full list on xnet.ynet.co.il הריאיון איתם מתקיים בביתם היפה שבקיבוץ זיקים, שם הם מתגוררים בתשע השנים האחרונות. ביד אחת התקשרתי למערכת להודיע שצריך להתכונן לשידור כי עוד מעט יעופו פה טילים, וביד השנייה עזרתי לאילת לארוז ולהכין את הילדים. אחר כך נסענו לדודים שלי בטירת־צבי, ואז משמיים קיבלנו איזו דירת airbnb ביפו, פנטהאוז מדהים. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר.

×–×
×–×" ×"×™×" משפיל אלמו×' ×'וקר חושף את ×"אירוע ×"קש×" שע×'ר סרו×'ים from www.srugim.co.il
יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. ביד אחת התקשרתי למערכת להודיע שצריך להתכונן לשידור כי עוד מעט יעופו פה טילים, וביד השנייה עזרתי לאילת לארוז ולהכין את הילדים. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. בית ספרם נסגר בגלל מקרה של קורונה והתאומים נהנים מבריכת גיגית בחצר. תשאלי אותי, כי אני משלמת את המחיר. אחרי שירות צבאי בשריון למד תקשורת במכללה האקדמית ספיר, ולפרנסתו עבד כמנהל משמרת בפלאפון. אבל אף אחד לא יודע למי הצבעתי בבחירות, הוא מדגיש, גם לא הילדים שלי. היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה.

את הקריירה העיתונאית החל ככתב מוניציפלי בעיתון זמן הנגב, לאחר שהכיר את העורך דאז, אמיר בוחבוט, במכללה.

אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. ״ההורים שלי בקשיים כלכליים, ואני צריכה מחשב ללימודים בזום״. אחר כך נסענו לדודים שלי בטירת־צבי, ואז משמיים קיבלנו איזו דירת airbnb ביפו, פנטהאוז מדהים. See full list on xnet.ynet.co.il היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. ברור שיש לי דעות פוליטיות, אבל כתבי חדשות צריכים לשמור את הדעות שלהם לעצמם, הוא אומר. בהתחלה אצל אחותי ליד חיפה, ואחר כך אצל אחות של אלמוג בנהריה. בוקר התחיל את דרכו ככתב בעיתון זמן הנגב השייך לעיתוני מעריב. הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. אלמוג בוקר מדבר מהבטן ומדבר מהלב, עכשו בחדשות 13ישראל חייבת להמשיך את התקיפות למען תושבי העוטף. יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. התאומים היו בני חצי שנה והגדול בן שלוש.

Posting Komentar

0 Komentar